Stockholm-Tallinn på 48 timmar!

Honey, I´m home! Eller jag, I´back! :D
Nu hra det sagit slint totalt i mig, som är här igen efter bara endast några minuter, närmare bestämt 27 minuter senare om man ska tro blogg.se:s klocka!
Tyst har jag då varit i 27 minuter, trots att man gärna vill sjunga med i nån poppigt bra låt just nu, som Kärlekens tunga med übersnygga September! Men ja ja, bättre att vara tyst så att jag kan sjunga hela livet sen :P
Vad har jag nu att säga då! Jo i och med att jag tömde min kära Ajfån så passade jag även på att tömma min kamera, som inte hade ett enda ledigt minneskort kvar och en salig blandning fanns det på dom med, vilket ni kommer att bli varse om, håll tillgodo! ;)
Och en händelse som skedde för inte allt så länge sen var en tripp över dom sju haven, eller ja ett iaf! Detta skedde i sällskap av syster yster och le children, Lucky Luke och Prinsessan Leia! :)
Kameran var med för en gångs skull, trots den stora mängden övrig packning.. :P Förstår inte hur det kan bli så att man överlastar sig så totalt, packning som skulle kunna räcka typ en vecka hänger med över en helg, stora resväska (på hjul, tack gode gud!), ryggsäck, kameraväska och lilla handväskan som egentligen innehåller det viktigaste som pass och liknande.. Ja ja, ombord kånkades allt och sen så var det bara att börja föreviga! :)



Middag nr 1, båten har knappt lämnat hamn: buffé! Min tallrik på bilden är bara inne på förrätten ännu ;P



Sprallis brallis!



Sådan moster, sådan sessa! :D



Våran hytt! Trångt, ja, med alla väskor och två barn som inte vet vad hålla reda på sina grejer betyder så blir det lätt lite mycket men personligen var jag lyrisk över att det finns faktiskt hytter med fönster! Hoho! :D Haha!



DS:arna var med, naturlich! Ren och skär glädje! :)



Morgonmys blev det med :)



Laddat upp hade och morgonen bjöd på soluppgång och massor av is, och som du nu redan vet mammi så blev det ingen Titanic historia med isberg, nog för att dessa isflak lät en del när dom skrapade i :S



Le moi! :) (Alltid storbild på en själv liksom, haha! Vadå ego?! ;P)



Redo inför avgång i Tallinn! Laddade till tusen eller vad ;)
Det rann av ganska fort om man säger så.. ;P



Tallinn!



Lunch på Vapiano! Finns det godare än det? Inte för tillfället..
Kanin pizzor för flickor och björnar för pojkar, vin för dom vuxna! ;)



Andra kvällens middag, redo att intas, grillrestaurangen! :)
Leia, går i mosters fotspår..? ;D



En av höjdpunkterna! Musslor, gosch! Löv it! Och ett måste på kryssningar, då är det fezzzzzt! :)



Biffen grillade vi själva, glassen blev en specialare till barnen och Lucky Luke försökte sig på fotograferandet för en stund, kan bli lovande, ge det lite tid bara.. Haha! :)
Middagen ledde till dans och Mojitos! Dock håller vi nog dom bilderna för oss själva, kan ju inte avslöja allt! ;P
Kul var det iaf, en topphelg helt enkelt! :D

Over and out från en Ejva Pejva med ett leende på läpparna än idag! :)

Kommentarer
Postat av: emelie :(

MINA BILDER! HALLÅ!!!! JAG DÅ, MINA BILDER .. HALLÅ! :(



kramisar :D

2011-04-09 @ 18:01:54
URL: http://eempiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0