E.E Cummings.

Jag bär ditt hjärta med mig, (jag bär det i mitt hjärta)
Jag är aldrig utan det, (vart jag än går, följer du mig, min älskade.
Vad jag än åstadkommer, är det du som ligger bakom, min älskade).
Jag fruktar inte ödet, (för du är mitt öde, min kära),
inte världen (för skön är du, min sanna värld)
och det är du vad månen än har avsett
och vad solen än vill sjunga, det är du.

Här är den djupaste hemligheten som ingen vet
(här är rotens rot och knoppens knopp
Och himmelens himmel av trädet som kallas liv; som växer
Högre än själen kan hoppas eller minnet kan gömmas)
Och det är miraklet/underet som håller stjärnorna åtskilda

Jag bär ditt hjärta (Jag bär det i mitt hjärta)

Gotland 2011...





Zakynthos 2011...











Midsommar på västkusten 2011...





Otaliga tömda vindunkar, fniss, fix och trix inför dansande med fina flickor 2011...







Husbilsresor 2011...















Moi, 26 år 2011... Håkan Hellström! <3









Fina systrar 2011...







Fashion weekend 2011...





Otaliga packningar och resor hit och dit 2011...



Norrtan 2011 <3...





Fian fräcka flickor på vift 2011... :D





SKÅL 2011!



2011 är ett bra år, och än är det inte slut, men det är ett grymt bra år! :D



Några fotojobb 2011... ;D

Herr och Fru Lundberg 18 juni 2011





Jessica 40 år!







Herr och Fru Bylin 17 september 2011








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0