Vi ses igen, rövardotter! Alla dagar, det vet du, systra mi!

Utmattning.
Positivt eller negativt laddat ord?
Idag är jag utmattad, på ett positivt sätt, jag har haft en bra dag vilket har resulterat i ren värk, det är bra, inga dumma tankar som tömmer energitanken. Värken kan jag hantera, den får bara lite energi.
Men trött är jag.
Men två promenader, en till jobbet, en från finaste systra mi <3
Att man kan bli så slut av så lite och ändå är halva dagen kvar känns det som :P
Har iaf konstaterat några saker idag:
- Jag saknar redan mitt jobb, saknar att ha 8 timmar då jag bara uppslukas av allt annat förutom mig själv.
- Jag har världens finaste människor runtomkring mig, som stöttar och hjälper mig, det är guld värt och jag är sååå tacksam för det! <3
- Jag har för första gången lyckats packa i en väska då jag ska bort, stort för att vara jag faktiskt, överpackaren nr 1! Haha!
- Jag har hittat världens bästa present till världens bästa! ;)
- Jag kommer att få en god efterrätt på den stora familjemiddagen där Tim äntligen ska få träffa heeela tjocka familjen! :D
- Jag har mottagit min SJ-biljett så nu gäller det bara att läkare och kropp är med mig, sen åker jag till Vadstena för en helg, vem vet, kanske är det för att reka min återhämtningsprocess-plats...
- Jag är rädd, ivrig, orolig, trygg inför läkarbesöket imorgon, vill bara få det gjort så att jag får veta min plan, veta hur tiden kommer att se ut framöver.
- Jag har ännu en natt haft mardrömmar, mardrömmar som sätter fingret på alla stora läskiga demoner i mig just nu. Andan i halsen och lite sömn, men precis som alla skakningar som kommer då positiva små ljusstrimmor försöker tränga sig in, så handlar allt om bearbetning och den här gången är jag inte rädd för det utan jag låter det få härja så utvärderar vi sen, på stenen/stocken, i skogen/vid vattnet.
- Jag fick för mig att gula naglar kan vara nåt och det slutade med att jag hade en fläck på tänderna för en sekund, hur det gick till vet jag knappt själv men det var ju inte rätt iaf :P
- Jag är nu tröttare än tröttast och ska nog slumra in framför One Tree Hill.. 
 
Over and out för nu! :)
 
(Inte konstigt att man blir trött...)
 

Kommentarer
Postat av: mammi

Man längtar efter denna fina lurv hund när man ser henne

2013-02-11 @ 14:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0