It´s a new day.

Är helt slut, utmattad, trött, värk, kan inte tänka, göra nåt, äta, sova, bara helt matt.
Ganska skön känsla på nåt konstigt sätt, att ha en sådan utmattning, speciellt fysiskt gör att det nånstans känns som att man gör något nyttigt och vettigt om dagarna istället för att kolla Fraiser, Alla älskar Raymond och One Tree Hill :P
Och ja, jag äter, sover och gör saker, så det var liiiite överdramatisering och jag tog i lite väl mycket :P
Men nu har det hänt grejer, och ärligt talat finns inte orken nånstans att dra dom i långa drag utan jag kör lite punktform, sammanfattningsvis:
 
- Har världens bästa läkarteam och nära och kära som gör att jag kämpar på.
- Har börjat jobba 25%, bra och roligt att få komma iväg, träffa kollegor, men kaos kaos kaos..
- Har börjat fundera tankar på framtiden som kommer leda till stora förändringar om det blir som funderingar går.. ;)
- Har lyckats springa lite! :D IIIHHH!
- Har firat 20-åring, laddar inför att fira 18-åring och tycker att jag är äldre än nånsing.
- Har myst, njutit och mått bra i solsken, vid vatten och i tryggheten själv där livet och meningen med detta finns.
- Har utmanat skiten ur mig själv och känner mig nöjd även om "notan" känns ganska så rejält i skrivande stund.
- Har fixat och donat med lite småsaker för människor som stöttar mig i vått och torrt <3
- Har saknat, tänkt och försökt att planera in små guldkornsstunder framöver så att jag laddar på lite energi och orkar kämpa vidare.
 
Summa kardemumma, jag mår bra, trött, men bra. Upp och ner går det, men jag är verkligen på väg fram, med små stormsteg och jag längtar tillbaka!! :) Heja mig!
 
 
 
Lät det gamla falla bort och stoltserar nu fräschare än nånsin! ;)
 
 
Mina två kärlekar träffades en kall vinterdag och skapade magi! ;)
 
  
 
Har bara njutit av livet! ;)
Klyscha, I know, men ibland måste man ;P
 
 
 
 
 
Vadstena, fina fina Vadstena, som får mig att skutta och springa av lycka! <3
 
 
Work, work! :)
 
Så, nu har jag uppdaterat er om det allra senaste som hänt, typ :P
Nu ska jag ta mig själv och kravla i säng och försöka att återfå lite energi och kraft inför en ny morgondag, men bara tanken på morgondagen ger mig energi, kommer bli en bra dag imorgon, kan inte bli annat!! ;D 
LÄNGTAR!! <3
 
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0