Let the sun guide you, everyone knows life has its ups and downs.

VÄRK!!!! Gah, mmmpf, hrmpf, uffffh, suck.
Har en knuta mellan skulderbladen som känns som en puckel och som hugger, värker och molar när jag rör mig, sitter still, andas, ligger, samt gör nånting överhuvudtaget. Det enda som underlättar något är att ligga på golvet men då protesterar ländryggen.
Inget är bra nog...
Får försöka ta mig ut och bota knöligheterna, får se hur det går. Måtte isen va borta nu så att jag slipper trippa fram :S
 
Annars då så fick jag en nytändning ytterligare igår av bandyn som vi åkte iväg på :)
En sån simpel sak som jag egentligen aldrig direkt har fastnat för: bandy! 
Det var Sirius-Motala, lite ambivalent vart jag skulle hålla hus bara där :P Men jag höll mig till Motala-folket som tyvärr fick en dålig kväll då Motala inte kunde mäta sig med dom blå-svarta från anrika Östra Aros! ;)
Har nog aldrig varit så varm trots 2 timmar utomhus, guld värt att få låna kläder!!! :D (TACK!)
Men det var bara skönt att få komma iväg, komma ut, kände mig som "normal", ingen värk som störde, ingen ångest, inga tankar, ingenting, bara där och då och nu, bara bra! :)
Sen att stå i 2 timmar är inte riktigt sådär jättepopulärt, kanske är därför det är lite knöligt idag. Eller så beror det kanske även på mitt ryggläge sedan två dagar då kroppen är matt fortfarande. Dock betydligt piggare.
Idag infinner sig rastlösa känslor, friskhetstecken enligt mig som jag hoppas stannar kvar :)
 
Är lite svajigare än vanligt idag men ett steg i taget så ska det nog reda sig hoppas jag..
Har lyckats trycka på några sk ömma punkter vad gäller tankeverksamheten och ångesten som finns och ligger till grund för all oro och alla snurrigheter och det är inga lätta nötter att knäcka själv så nu ser jag framemot att min sista person i mitt läkarteam ska kopplas in så att det blir lite ordning och reda på torpet så att säga!
Så framåt går det verkligen, har hänt mycket sen jag lämnade Uppsala sist och även om jag missar en del så känns det som att jag återvänder med mer kraft att orka vara med på det som jag missar för tillfället och då är det faktiskt värt det, för den som väntar på nåt gott! :)
Men nu längtar jag lite hem faktiskt, hem till familj och vänner och mitt mitt mitt, även om jag mår riktigt bra där jag är nu med!
Men jag har en eftermiddag i gassande sol, en helg med massa skoj och massa massa mer kärlek att se framemot och fokusera på först innan jag återvänder hemåt igen!
 
Kärlek till er alla som finns överallt runtomkring, ni vet vilka ni är och vad gott i själen ni gör!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0